PENGIKUT

Tuesday

saya ada banyak perkara nak cerita dengan awan.. =')

 cak!!!!!
(pepandailah terbalikkan laptop kalau nak tengok)
*malas nak rotate*

rindu kita tak? budget comel lah letak gambar terbalik balik bagai nih. OMG!!! ada macam-macam perkara nak cerita. tak tahu nak cerita yang mana satu. ok. satu-satu kita cerita sambil bertenang, makan-makan keropok lekor dulu ye. (motif?)

10 disember tarikh keramat. supposed to be hari yang melelehkan air mata, meluluhkan jiwa bagi aku. tapi tak tahu datang dari mana kepoofffff!! bertukar jadi hari yang paling aku syukuri. (tak! tak! aku tak kahwin lagi. ingat kahwin je ke perlu bersyukur?)

its been several month aku baca satu blog ni. terjumpa blog ni hasil daripada "like" dekat facebook tu.waktu tu aku dalam keadaan rabak dan patah separuh jiwa. aku berusaha seorang diri cari kekuatan entah dari mana. macam pengemis yang mencari sesuap nasi. bezanya, aku mengemis kekuatan, tetapi pengemis mencari rezeki untuk kelansungan hidup. 

daripada blog ni aku jumpa kawan-kawan yang sangat sangat sangat!!! tiada kata nak menggambarkan rasa. tak pernah rasa terharu jumpa kawan-kawan yang macam nih. terima kasih pada blog ni. terima kasih kepada empunya blog ni. terima kasih. *nak nanges dah nih!*

aku tak pernah terfikir akan ada satu hari yang buat aku mengalirkan air mata kerana anugerah terindah.=')

 cupcake sexyyyy!! weewiittt!!
=DD

ini semuanya cecomellllll!!!
*nak pelukkkkkkk!!!*

haruslah bergambar reramai ye dak??
*2 hulubalang dikelilingi bidadari*
ehemmmm!!!
(gambar kekecil, pepandai lah klik bagi gambargajah)

tak tahu nak cakap macam mana. sebab saya bukan seorang yang pandai meluah kata apabila terharu. arghhhhh!! tak pandailah. tak pandai.

ha? nak tahu pemilik blog yang mana satu??? kikikikikikikiki~

nah!!
inilah beliau.!

bukan paksa, tapi kau semua kena cuba baca. bila kau dah baca, baru kau rasa apa yang kami semua rasa..
macam kak aan kata..

"..ini semuanya adalah tentang rasa.."

boleh tak nak senyum macam nih


sampai tahun depan???? lalalaalalalaaaaaaa~~

eh! sebelum terlupa nih ha gambar blog yang secara kebetulannya, entah datang dari mana bagi aku semangat untuk terus bergerak berlari maju kehadapan tinggalkan kisah-kisah sedih yang merabakkan dan mematahkan hati aku.. terima kasih ye awan. terima kasih banyak. sangat. sangat. sangat. ='))


   
                                                          NAH LAGI SEKALI LINK BELIAU


p/s: kakak kakak yang comel comel.. nanti suatu masa kita jumpa lagi tau! mesti.. !! ='))
                                                                         

6 comments:

hati itu bulat said...

wah!!!!!!...cute nyer awan...hahaha...rasa mcm mau cubit pipi die....

hati itu bulat said...

wah!!!!!!....comelnye awan....rasa mcm nk cubit2 pipi die

Illiani Ariffin said...

saya datang sini!! cewahhh =)

amalina wahida said...

hati itu bulat~> tak payah nak cecubit sgt lah. *simpan angan2 tu ye* =P

amalina wahida said...

illiani ariffin ~> kak yaniiiii!!!! huwarghhhh!! jejom jenjalan!! hihihihi~

*terima kasih... ='( huwaaaa!! terharu*

Admin said...

Bila masuk topik hati dan rasa,
memang luar biasa sebab semuanya sukar diduga :)


Latest Post:
Manusia memang suka cerita tentang keburukan orang lain?