PENGIKUT

Saturday

aku takde azam. azamuddin banyaklah.. =_=

assalamualaikum..

err.. kena buat azam ke? ke nak cari bakal suami nama azammuddin? kihkihkih. setiap kali nak tahun baru blog aku mesti ungkit-ungkit nama azamuddin. trending lah azamuddin ni kalau twitter tu aku yang punya. (motif ?)

howriteeee... dah lama tak ada new entry tetiba membebel entah apa2 kan? ye. blog adalah tempat aku membebel selain daripada twitter. twitter tu tempat aku membebel tanpa henti sepanjang hari. manakala blog pula tempat aku membebel sampai puas lepastu aku berhenti bila post publish. HAHAHAHAHA!! ape benda ni? adoi dah jadi bengong dah lama tak update.

nak review? ah! aku tak nak buat review. sebab banyak perkara sakit hati, patah hati, berdarah hati, makan hati berlaku tahun 2011.. tapi!!! siapa yang follow twitter aku, dapatlah baca review aku sepanjang 2011. bajet kau popular lah semua orang nak baca review kau tu. T_____T

straight to the point. aku sebenarnya nak list down 23impian. tapi nanti ramai orang sangka aku list down 23azam. tak weyh! aku taknak berazam. cukup sekadar harapan setiap pagi untuk ubah setiap hari menjadi lebih baik. cukup sekadar itu.

"wamakaru wamakarallah wallahu khairul maakirin". 
"dan mereka merancang dan Allah juga merancang dan Allah adalah sebaik-baik perancang."

pernah dengar ayat kat atas tu? sejak akhir-akhir ni aku banyak sangat dengar ayat ni. sentiasa mengingatkan aku bahawa, sebaik mana pun rancangan kau, ada lagi yang MAHA PERANCANG yang lebih berkuasa.

 tipulah kalau aku tak rindu #tuliporen. kenangan indah selama 3 bulan. tapi itu semua sebahagian cerita hidup. semoga tetap bertabah wahai insan 23 tahun april 2012(rujuk diri sendiri). =')

eh mana list down? nanti aku tepek kat sebelah kanan dinding blog ni. oh ye. kalau aku rajin, aku nak tukar blog list sebelah kiri kanan aku nih. =') nak letak blog kawan2 tepi yang awesome!!! paling awesome kawan yang nama AWAN!!! hihihihihihihihihihi~

"aaaaaaaa!!!tolong lemas!!!!"
kata domo kepada tuannya.. ><

binatang peliharaan baru. kena sentiasa peluk setiap kali tidur. huggable (betul ke eja?) betul binatang nih.













pssssttt: 2012 nak cari calon suami. 2013 kita kahwin. *senyum bawah bantal*
okbai.

1 comment:

zatilnabilah said...

haha..like yg kat "psssssstttt" tuh..haha..~ serius bijak! ;)