PENGIKUT

Thursday

saja nak beritahu apa ada dalam otak.. =D

"sesungguhnya Allah tidak akan mengubah nasib
sesuatu kaum itu sehingga mereka sendiri mengubah nasib mereka….” 
-Surah Ar-Ra’ad, Ayat 11-


kan? betul tak? dah dua hari aku lakukan perubahan. well, langkah pertama aku untuk mengubah diri aku sendiri. perubahan apa? aha! hanya ALLAH yang tahu apa yang sedang aku usahakan. 
-itu yang pertama.

setiap kali aku sendiri.. means that, masa aku bawak kereta, aku dalam bilik sorang-sorang sambil tunggu masa nak tidur, masa aku tengah shower.. etc..etc.. otak aku tak pernahnya nak rehat. mesti aku berfikir, apa lagi lah yang tak elok dekat diri aku ni. entah, kenapa entah otak aku ni giat excersize. hihihi~ =D so, tadi aku terfikir, nak buat perubahan lagi. ayat surah ar-ra'ad ni berlegar-legar dalam otak aku. insyaALLAH, perubahan kedua akan aku lakukan seiring dengan perubahan pertama.
-itu yang kedua.

cukuplah, dua sahaja dulu.. banyak-banyak nanti aku tak mampu pulak nak berubah kan? cakap je lebih cuba buat tengok.. =D



okey, dah. bye.


No comments: