PENGIKUT

Tuesday

permintaan

banyak kali aku cuba mengarang.
taip-taip. delete.delete.delete.
banyak benda bersarang dalam otak.
banyak benda bersarang dalam hati.
hati.
hati.
rasa macam mahu mati bila bicara pasal hati.
susah
memang susah
bila TUHAN kata TIDAK pada perkara yang kau kata
AKU NAK!
AKU NAK!
AKU NAK!

TUHAN kata TIDAK kau takkan dapat walau kau terpaksa bergadai diri.
bukan TUHAN itu kejam.
TIDAK!
MEMANG TIDAK!
tapi TUHAN itu lebih tahu apa yang terbaik untuk kau.
minta lah pada DIA..
pergi.
pergi minta pada DIA.
jelaskan apa yang kau rasa saat ini.
moga ketenangan yang kau miliki nanti....




nota untuk aku: sakit kepala bila aku terpaksa fikir perkara yang aku tak tahu apa.

nota untuk anda: saya tahu awak ada masalah. mungkin perasaan, suka dan mungkin melibatkan cerita hati. saya tak tahu tentang apa tapi saya tahu awak kuat. teruskan untuk tetap kuat. saya ada bila awak perlu.

2 comments:

Unknown said...

yakinlah pada kuasa-NYA ~~

amalina wahida said...

insyaALLAH.. sentiasa yakin.. thanks.. =D