PENGIKUT

Thursday

seri laksana #2

hai semua!! kalau korang memang gila kentang jadi pembaca blog aku nih. korang mesti pernah terbaca entry nih (sk seri laksana #1). 

sekarang aku nak upload gambar-gambar sepanjang hari sukan yang terlaksana di sekolah seri laksana 3 minggu yang lepas. nampak sangat cerita dah old school kan? 

Jadi semua. silalah check this out. sebelum korang semua tanya meh aku jawab dulu. nanti kang tak pasal-pasal pergi formspring aku tanya soalan macam gini.

"amal. apesal semua gambar rumah biru jerk?"

jawapan:

"sebab aku cikgu rumah biru."
(as simple as ABC!!)





1

2



3


4


5


6


7

Nampak tak piala kat tengah-tengah budak-budak ni semua? aku dah suruh diorang berdiri belakang piala. masalahnya sekarang, semuanya gila gambar macam cikgu dia. jadi semua nak ke depan sebab nak masuk dalam kamera. mak pakai kamera pentax je nyah mana nak nampak semua orang.

sekian, ok bye.

No comments: