PENGIKUT

Sunday

selesai segala janji

pheuwww!! what a day!
dari pagi sampai petang ni ha, baru balik rumah. ingat kan 1 mei cuti pekerja?memang tak lah kan, aku tak bekerja jadi, masa cuti pekerja aku kene tunai janji. ada dua janji yang aku perlu tunaikan sempena 1 mei ni. walaupun dua tapi melibatkan masa dan jarak.

janji 1.

-ingat tak entry nih. KLIK LINK HAHAHAH.. SO, hari ni 1 mei, aku kene tunaikan janji untuk pergi majlis diorang.

[gambar : nak kek boleh???]

itulah gerangan abang aku. itu sebelah tu kak sarah. isteri beliau lah kan kak sarah tu takkan lah adik beliau kan? well, janji yang aku tunaikan adalah pergi ke majlis kahwin diorang kat ampang. guna GPS ingatkan takkan sesat. sekali wa sesat sampai bukit ampang. waaaaa... cantek seyh bukit ampang. nampak seluruh ampang. so, lepas ni port dating bukit ampang. ngeh ngeh ngeh. terima kasih sebab sesat ye. sekian,... =_=

tapi kan nak tahu tak?aku tak sempat jumpa pengantin. sebabnya, sampai awal. pengantin masih kat shah alam lagi. haihhh.. tengok. dah sesat pun tetap sampai awal.. menyesal guna GPS hahahaha... =_= ye. aku memang terkilan sebenarnya sebab tak dapat jumpa pengantin. tapi, aku tak menyalahkan sesiapa, mungkin takde jodoh sekarang nak berjumpa kedua mempelai. insyaALLAH, nanti jodoh akan menyusul.. ngee~~

eventhough, SELAMAT PENGANTIN BARU ABANG!! =D


janji 2.

-ingat tak entry ni? KLIK NIH ha.. dulu dia kahwin dalam 2 tahun lepas. sekarang dah ada anak. alif muhaimin namanya... hensem lah weyh anak buah gua nih!!! apesal ntah dia lahir2 tak besar terus. boleh lah wa jadi menantu pada sepupu sendiri. muahaaaha!!!

[gambar : sedap nampak hisap jari?]

perut penuh makan macam-macam kat dua kenduri yang berlainan sambutan, balik rumah aku cherry berry. sekian, terima kasih. T__T







nota kaki : esok ada satu janji yg dah confirm. satu lagi masih tak tahu.
nota hidup : susah jugak nak tunai janji ni sebenarnya kan?

1 comment:

Mohamadazhan hjDesa said...

selamat menunaikan janji ya =)