PENGIKUT

Wednesday

pujaan hati beta

korang semua ingat tak kat mamat nih?





kalau tak ingat, cuba korang semua klik link nih pulak *KLIK LINK NIH*
ok. dah ingat? ha... sekarang mamat ni berlakon dalam cerita ni pulak.




oh. lupa. bukan sahaja ada dalam bentuk lakon layar, tetapi sebenarnya cerita ni adalah ditulis sebagai sebuah novel oleh habiburrahman el-shirazy. oh lupa. korang dah lupakan aku ni mmg -peminat-susah-mati- penulisan habiburrahman. tak percaya? sukati koranglah kan..

korang pergi pesta buku tak? well, aku memula memang malas nak pergi tapi adik aku dah mmg drag gila nak aku bawak diorang, so aku pergilah.. tup tup. jodoh kita tak tahu kan.. nak tau aku jumpa siapa kat sana?


jeng jeng jeng

tak percaya? gambar tu bukan super impose ok. memang aku jumpa habiburrahman el-shirazy. tak nak menjerit pulak kan aku jumpa dia. memang menggedik lah menjerit. as usual aku memang tak tahu nak react apa2 kat depan habiburrahman ni. dalam hati aku dah menjerit2 dah, tapi realiti aku spechless seribu bahasa. tindakan aku hanyalah pergi belakang dia dan akak aku snap gambar macam tu jerk. aiseyh man~~

sebelum ni ada gak aku intai2 novel dalam mihrab cinta tu kat popular. ingat nak beli nanti2 dulu lah kan.. sekali bila dah jumpa habiburrahman. bedezuppp!! aku terus beli tanpa fikir panjang.

XCITED WEYH!!!!!!!!

sekarang aku tengah gila nak cari cerita dalam mihrab cinta ni kat internet. sebabnya kat kedai takde lagi. mueh. ke dah ada aku yang tak cari??!!

ape2 pun aku nak kongsi lagu ni kat korang semua..



tak sangka lah pulak si dude herlino pujaan hati ni boleh menyanyi!!!! xsaited lagi aku macam nih!!!!!!!

wahai dude herlino
mungkinkah kita berjodoh.... =D

2 comments:

m!ss nAzuRah said...

dude x dtg ke??lau dude dtg lg gempaq...ehhehe

amalina wahida said...

kalo dude yg dtg, bukan gempak. tapi PENGSANN!!! hahaha..