PENGIKUT

Monday

main layang-layang


orang kata, cinta tu macam kita main layang-layang..
kita lepaskan tali seberapa banyak yang layang-layang tu nak untuk dia terbang bebas diudara..
lepastu sampai satu tahap, bila angin dah takde dia akan jatuh dan datang dekat kita balik.
aku selalu dengar teori percintaan ni masa aku pertama kali putus cinta dulu...
hakikat. bila aku guna teori cinta ni semuanya musnah karam. masih boleh pakai lagi ke teori percintaan ni? kau orang ada otak, kau orang fikir lah ye.

aku baca satu link yang sahabat aku share dekat facebook. memang sungguh dia bersemangat share kat wall post aku. cuba kau orang klik link kat bawah ni..


Dah klik? apa pendapat kau orang?
nak tahu apa pendapat aku? aku habis baca je, aku terus terfikir yang sahabat aku ni, risaukan situasi status aku agaknya? hahahahahha *aku gurau tau didi*
kalau betullah dia risau, well, terima kasih sahabat.. masih ada yang concern tentang aku rupanya.
ulasan aku pada artikel tu? bagi diri aku, mencari cinta sejati memang perlu. tetapi bukan cinta sejati manusia yang aku perlu cari dan terkejar-kejarkan buat masa sekarang. cinta sejati bagi aku hanya ada pada yang maha pemberi perasaan cinta. DIA yang layak untuk aku raih buat masa sekarang.

memang. kadang-kadang aku risau dengan pertambahan usia yang semakin bertambah. akan sampai satu masa akan ada orang sekeliling bertanya soalan sensitif tu. tapi, selagi belum sampai masa orang-orang nak berkata, buat apa aku nak sibuk-sibuk risau.

aku yakin, suatu hari nanti.. akan datang padaku "sesuatu itu" pada hari yang tepat, pada waktu aku sudah bersedia segala-galanya. =)

1 comment:

Arm_mj said...

setiap yg brlaku itu kn ketentuan =)