PENGIKUT

Thursday

errrr....

setelah hampir seminggu (kot) aku tak update so, hari ni rasa macam nak cerita sesuatu. oh. actually bukan ceritalah tapi lebih kepada diary aku. well... macam tak biasa baca diary orang kan korang nih? muahahahha...

sebelum tuh, aku masih tak nak cerita lagi aktiviti aku sebagai guru dekat sekolah. selain daripada sibuk tahap dewa mokhsya penat adalah subjek utama bila jadi seorang guru. bukan penat sampai tak mahu mengajar dah. tapi penat mental sebab nak fikir strategi yang paling mudah supaya murid-murid senang paham apa yang aku ajar. memang lah kan macam kecoh jerk nak cerita benda2 nih. tapi sukati aku lah kan nak cerita ke hape kan? TAPIIIIIII!! aku nak cerita pasal benda lain hari ni.

aku on9 facebook hari ni, (dah masuk 2 minggu gua tak berfoya-foya kat fb tau) lepastu aku ternampak gambar membe. oh. membe tu dah menikah bulan 3 haritu. well, dah bukak tu konfem lah tengok gambar kan? oh my goldfish... bapak lah suweeeeetttttt gila baca komen2 kat gambar2 diorang nih. kalau nak di estimate diorang memang SANGAT MASIH PENGANTIN BARU. baru nak masuk 2 minggu. well, apa yang kau semua xpect kalau baru 2 minggu menikah kan???? (jangan nak fikir pasal batiniah kat sini ok)

aku bukan nak highlight kan pasal pengantin baru whatsoever tapi aku nak relate kan situasi ni dengan diri aku. kalau korang pernah baca entry2 sebelum nih. lebih tepat tahun lepas punya entry lah, aku ada nyatakan aku nak kahwin bila umur aku tepat 24 tahun. cuba korang kira, aku hanya ada masa 2 tahun jerk untuk persiapkan diri. mueh. (macam haram je rasa reveal benda nih kat korang semua) sempat ke eh?????

*sebenarnya, aku dah tak tahu nak type apa. dah melalut ke laut dah.*




sekian... =P

No comments: