PENGIKUT

Monday

SEMUA ITU ALASAN.

alasan yang paling nyata dan tak lain dan tak bukan adalah...
jeng jeng jeng!!
sangat sibuk. well.. nama pun student, kalau tak sibuk suri rumah namanya..
maksud aku suri rumah yang ada bibik.
maksud aku yang ada 10 bibik.
jadi tak perlu buat kerja membuta menghabiskan duit laki.
ok. bahasa dah menjadi kasar sejak akhir-akhir ni.

ok. sekarang mula memberi alasan kenapa tak sempat nak jenguk sini.
walaupun ini adalah kecintaan.
kecintaan bermaksud membebel ntah hape- hape kat blog ni,
tetapi kecintaan perlu dikorbankan akibat tuntutan nafsu kerja.
wah kau!! tuntutan nafsu kau aku guna. HAHAHAHHA!

seminggu yang pertama.
macam biasa sibuk siapkan xsignment.
ada jugak aku jenguk-jenguk tapi takde idea nak type apa2 yang bermakna.
daripada merapu meraban lebih baik aku tak type pape kan?

seminggu yang kedua.
xsignment memang tak lah kan.
aku sibuk camping.
HELL!! bukan SHELL!!
memang macam tak best.
sebab ada dua.
1 best 1 tak best.
yang tak bestnya aku start membenci kari dan tagline datu seri najib.
entah. aku bukan racist. tapi memang aku dah start tak suka.
yang bestnya
jeng jeng jeng!!
tak perlu mention. lalalalalla~~~

maka genaplah hari ni, aku mula mentype ntah hape2 semula
supaya kau orang semua rasa macam tak menyumpah dah bila klik page nih.



HARI2 ENTRY YANG SAMA. PEMALAS DOW!!



lebih kuranglah kan kau orang mencaci macam tu kan??kan??kan??

No comments: