PENGIKUT

Sunday

TAKDE KARANGAN UNTUK RAMADHAN

banyak sebenarnya aku nak mengomel dan disebabkan terlalu banyak jari aku spechless.
kalau tetap memekak ketuk-ketuk keyboard nanti entah hape2 yang aku type.
buktinya entry yang sedang anda semua baca ni lah.

*entahlah labu..layankan je lah..*


kalau dekat rumah time-time puasa macam ni sesungguhnya aku akan membuang masa dengan menonton televisyen.
nah! dekat hostel aku mengisi masa dengan menonton sinetron. lalalalalala~~
dah habis dah tengok KETIKA CINTA BERTASBIH SPECIAL RAMADHAN.
ok. tipu. tak habis lagi. sebab dekat indonesia baru tayang sampai episod 20. ya makanya aku sudah habis nonton sampai episod 20 ya. tangannya di tepuk in sekarang ibuk2 bapak2.


sebetulnya, aku tak sabar nak balik rumah 27 haribulan ni
kalendar aku dah conteng2 kotak2 nombor hari yang dah berlalu
malangnya baru 15 hari. *sigh* lambatnya....lahai...



lagi 3 hari hari lahir ayah aku
ye.. ayah kandung aku.. dan itulah bapak aku dunia akhirat..
entah kenapa aku jadi risau.
kalau boleh tak payahlah bertambah umur ayah dan emak aku..
tolonglah tak payah.. T__T
saban tahun aku jadi makin risau..
kalau kau tengok wajah kerisauan aku mungkin kau akan panggil aku 'onyang'
sungguh tua bila risaukan macam-macam hal.



*sigh* banyaknyelah xsignment.. dah sampai tak tahu nak mengadu macam mana...


AKU KECEWA SEKARANG NI ATAS ALASAN KENAPA AKU TAK DAPAT TIDO DARI LEPAS SUBUH TADI...

2 comments:

Afiq Din said...

chill suda..
aku pon byk assignment

amalina wahida said...

nih salahs satu cara nak chill.. mengadu di blog.. kikikiki~~