PENGIKUT

Thursday

MEMANG PERLU KACAK EH?

grengg!! bunyi gitar cinta. tiba-tiba pulak kan bunyi gitar macam bunyi cinta kan.
kalau bunyi gitar gedik ye aku pandai nak bunyikan.
well u never know me, mak memang gedik kadang kadang nyah! jadi tak payah nak rasa irritating dengan permulaan post ini. T__T

wah. merepek macam nak kene terajang je kan.
eh! teruskan lah baca entry aku ni.
ala..ala.. please.. baca eh.

baiklah berjaya juga akhirnya mengannoyingkan setiap post sejak akhir akhir ni.
tak perlu sebenarnya, tapi macam aku cakap sebelum ni (walaupun sebenarnya aku rasa macam aku tak pernah cakap pun) lebih baik annoying daripada mencarut kan???kan???

memang perlu kacak eh?
soalan utama adalah KENAPA SEMUA DOKTOR OTOPEDIK YANG AKU JUMPA KACAK KACAK ORANGNYA?

dah genap 2 bulan lebih aku menghidap penyakit ... Errr... aku pun tak tahu apa nama sakit ni,
err.. tak kisalah sebab aku bukan nak cerita pasal nama penyakit.
kat mana kita tadi? ha, 2 bulan lebih dah aku follow up dekat hospital.
cuba eh kira berapa ramai doktor yang dah menodai kaki ku ini.
dr faizal,dr nurul fakhri,dr teo, dr govinth, dan dr asraf azhar.

DR faizal
pergh! hensem weyh!! hensem weyh!! aku dah macam kene hipnos.
dia suruh angkat kaki, aku angkat
dia suruh bengkokkan kaki, aku bengkok
dia tekan tulang belakang aku? ha.. yang ni aku tak suka. aku tak suka orang pegang2 aku. tapi disebabkan aku dah macam kene hipnos, aku senyap. KAH KAH KAH KAH. (nampak sangat kau gatal meghenyam amal oi!!)

DR nurul fakhri
waaa.... ini lagi tak boleh blah.. aku rasa macam nak menginap dekat hospital lama lama.
setiap pagi lepas subuh dr ni muncul checkup perkembangan kaki aku. dengan wajah yang mulus tidak mandi pagi lagi aku terpaksa menatap wajah dr ini.

"kalau nak keluar hospital, ingat pesan dr ye.. banyakkan berehat, jangan angkat barang berat, jangan buat aktiviti lasak, duduk elok2, jangan berdiri secara mengejut dan semua aktiviti yang boleh buat awak collapse balik. dan janji dengan dr. jangan masuk hospital lagi ok?" kata dr kepada pesakitnya.

(muka pesakit dah macam orang tengah berkhayal main kejar-kejar manja dengan dr yang sedang bercakap itu) T__T

DR teo
aku tak nak cerita sebab dia tekan tulang belakang aku kuat gila. rasa macam dia seligi tulang belakang aku nih. HUH!
DR govinth
aku tak nak cerita sebab dia macam tak faham apa yang aku cakap. HUH!

DR ASRAF AZHAR
well!! this is the most handsome doctor that i ever met. >__<
berbaloi baloi tunggu 2 jam untuk sampai angka giliran(pada yang pernah pergi hospital kerajaan akan faham) untuk jumpa doktor.
walaupun dah melebihi waktu sepatutnya seperti yang tertulis dalam buku appointment, aku tak jadi nak marah.
sebab dah speechless dengan kekacakan DR. ASRAF ni, tiba-tiba aku dah takde idea nak men type..



SEKIAN sahaja pengembaraan doktor doktor kacak otopedik. sekian, terima kasih.



** berani beritahu nama doktor-doktor diatas sebab doktor tu semua tak layan blog2 cenggini...**

5 comments:

ishiko said...

ngaaa.... maase cuty sem hari tu, kne tahan kat wad satu hari... hahhaa..myb mase tu time doc n nurse pract. ramai lak dyeorg.... sume doc. n nurse laki yg check.. naseb bek tga sakit..kalo x, makin mnyerlah la sikap penyegan saye ni..hahhaa...
*btw amal sakit pe ekceli?lame da ira trtnye2 nh..

amalina wahida said...

bila dah sakit segan megan sume diketepikan.. maka berserah untuk di pegang supaya sihat.. T__T

**tak tahu nak describe penyakit yang dihidapi sebab boleh jadi 2 3 entry kalo nak cerita.. hahahah~~**

ishiko said...

umm..tape..t ready nk bg tau, just tell me.. im ready to hear it.. okes..

Afiq Din said...

mcm2 la cikgu nie...
klu da dr kacak rezki la 2...
klu dr cute2 pon rezki...
hehe

FCUTEAM said...

aiz pun nak jadik doktor lah kalo camtu.. hak3.. ^__^



Aiz latest entry
hairy VS aiz part 1 - Dendam kesumat Mr.Hairy terhadap aiz