PENGIKUT

Monday

LEGA =]

dapat rasa tak kelegaan aku?
ye..bukan pasal kehadiran kuliah yang aku legakan
kerana memang sedang risau tentang kehadiran kuliah yang tak cukup disebabkan sakit.
kau semua tahu kan aku sakit apa? err.. kalau tak tahu tak pelah. lupakan. sebab dah lepas dan bukan pasal sakit yang aku nak laporkan pada blogspot ni. eceh! nama diary ni dah tukar jadi blogspot. wow! tahniah diary kau ada nama baru.. hooyey! hooyey!

nampak tak bloghead aku?
nampak tak background diary ni?
waaaa~~ dah bertukar putih bukan?
memang aku tak berapa gemar warna putih sebenarnya, tapi entah bagaimana mahu memutihkan blog ini semula setelah mengkotorinya dengan warna hitam dan ungu sahaja. bukan kah putih juga satu warna kehidupan?
kau jangan ingat putih tu lambang kesucian sahaja. putih juga boleh buat kau semua buta pada kehidupan.

konten post kali ni adalah berkenaan dengan warna putih dan sinonimnya iaitu cerah.

putih = cerah.
dan aku dah tahu siapa dan apa 'fair lady'
fair lady = kereta.
boleh pulak aku bersangka tidak baik kerana kereta. KAH KAH KAH.
boleh pulak aku terasa hati kerana kereta. KAH KAH KAH
boleh pulak aku ter cemburu kerana kereta. KAH KAH KAH.
boleh pulak aku berfikiran negatif kerana kereta. dah tak 'KAH KAH KAH' dah sebab dah tak lawak.

kesinambungan tajuk post LEGA dengan pentulisan hari ini adalah AKU LEGA BILA DAH TAU SIAPA FAIR LADY yang dah sampai buat aku jeles dan sewaktu dengannya.. kikiki~~

No comments: