PENGIKUT

Sunday

KENAPA MAK TAK BAGITAU AWAL-AWAL

baju salah design MEMANG TAK LAWAK.kain salah jahit MEMANG TAK LAWAK. MEMANG TAK LAWAK ok. dah takde mood nak pakai baju raya. HUH!

memang saya seorang yang tak suka orang lain buat keputusan sendiri tanpa bertanya pada saya. weyh. kalau tak libatkan sesuatu yang kepunyaan aku takper weyh. tapi melibatkan aku. AH! nak terasa hati lebih orang yang buat keputusan tu adalah orang yang mempunyai SYURGA DI BAWAH TELAPAK KAKINYA. (mak kau lah! sape lagi yang kalau ada syurga kat telapak kaki weyh. takkan boypren ko plak!)

nak menjerit lebih tu lah tempat letaknya syurga weyh! kau gila nak derhaka hanya kerana mak kau jahit baju adik kau menggunakan kain baju raya kau yang kau dah bayang nak pakai apabila beraya kelak? huwaaa!!!! ='( kemana tempat hendak ku mengadu..

''ape nih mak..... kenapa tak bagitahu awal-awal.. mak pakai jahit je tak bagitau angah pun.. huwaa~~ terguris hati anakmu ini wahai emak....''

10 comments:

atiq said...

rilex r malina..aku faham...aku po0wn pernah...;(

amalina wahida said...

huuu~~ bapak terguris hati aku tau.. saket jerk mata tgk baju tu bergantungan... ='(

norul hidayah said...

sabar la weyh...
benda dh jadi..
menjerit kuat mana pun, xkan mngubah ape2 pun.. :)

amalina wahida said...

sebab tu aku ada mention "..nak menjerit lebih tu lah tempat letaknya syurga.." itu adalah ayat pasrah...

**wow!! dayah komen kat blog aku lahh!!! ajaib**

PuRpLE's_LoV3R said...

hahaha...
smua entry ko aku follow kot..
ni jer baru nak komen..
**diam x bmaksud x amek tahu..**

amalina wahida said...

kihkihkih.. tetiba jadi purple lovers kan.. nak tiru aku lah tuh suka purple.. =P

norul hidayah said...

opsss...tersalah letak nama seyh..haha..
haha...ko x masok bilik aku..sumer purple kot..haha..

amalina wahida said...

aloh.. ko bukan pernah nk ajak aku masuk bilik ko pon...

norul hidayah said...

bilik aku kat utm la weyh..bkn bilik aku kt umah sg ramal..huhu..

amalina wahida said...

eleh.. dua2 kau tak pernah bwk masuk..