PENGIKUT

Friday

KALAU KAU BOSAN SIAPLAH

bosan kan klik aremalwahida.blogspot je asyik nampak tajuk post LEGA =]
rasa macam jelik je asyik2 baca post yang sama.
well. nak buat macam mana. dah empunya blog takde idea nak mentype apa2.

antara sebab kenapa pentulis tiada idea:

1) pentulis tiada anak. jadi takde benda baru yang anak pentulis buat yang membuatkan pentulis mahu mentulis blog.

2) pentulis tiada pakwe. jadi tiada benda baru yang pentulis buat dengan pakwe nya yang membuatkan pentulis mahu mentulis blog.

3) pentulis masih belum pulang ke rumah kampung halaman tercinta. oleh yang demikian, tiada perkara excited yang entah hape2 yang pentulis buat sehingga memungkinkan pentulis mahu menghupdate blog.

4) kehidupan pentulis sepanjang bulan puasa ni hanya dilingkungan ASSIGNMENT + KELAS + TAK CUKUP TIDOR. pentulis dah takde mood nak update pasal cerita yang pentulis terlalu sibuk.

5) pentulis dah lama tak berfoya-foya dengan rakan-rakan tercinta sebab bulan puasa memang pentulis tak berfoya-foya pun. takde syaitan yang nak menghasut supaya pentulis berfoya-foya.

6) pentulis dah hilang mood nak perhabis duit. TIADA SHOPPING dalam hidup pentulis buat sementara waktu.

7) pentulis akan pergi ke hospital dalam tempoh masa 4 bulan lagi. maka tiadalah cerita tentang doktor kacak buat sementara waktu.

8) hidup pentulis sudah menjadi semakin BOSAN BOSAN BOSAN BOSAN BOSAN BOSAN BOSAN.

9) bila ada kesempatan pentulis akan memenuhi masa dengan TIDUR TIDUR TIDUR TIDUR TIDUR TIDUR untuk top up waktu pentulis tak cukup tidur buat KERJA SEKOLAH YANG TAK HABIS LAGI.

10) pentulis faham anda2 dah mula bosan nak klik blog pentulis. takpelah pentulis tak ambil hati.. (kau bosan siap kau!!)

No comments: