PENGIKUT

Friday

MEMPUDARKAN BAYANGAN 'BIAWAK'

hokeeyyy!! sekarang dah boleh bagi anugerah dekat i RATU DRAMA..
lepasni kalau nak sok sek sok sek pasal i boleh guna gelaran RATU DRAMA..
lepasni kalau jumpa i boleh panggil i RATU DRAMA..

"kak RATU DRAMA!"

"ye, adik panggil akak ke?"

miahahah over tau!!.

well, dah namanya cuti mc kan, sedangkan rakan-rakan lain berhempas pulas kelas ganti bagai hari sabtu, aku bersenang lenang goyang kaki minum air oren bangun lewat setiap hari DEKAT RUMAH.SEKALI LAGI DEKAT RUMAH. pergh! heaven.

kalau sehari dua hari berperangai seperti itu memang aku rasakan syurga. tapi dah kalau setiap hari, memang nampak sangat aku ni macam biawak terbiar diberi makan orang lalu lalang dah.

jadi, untuk mempudarkan bayangan biawak tu, aku cuba improve sikit kegiatan harian aku.
bangun lewat memang bukan senarai improve aku lah. jadi, perubahan ketara adalah aku tak goyang kaki minum air oren sahaja, tapi aku pergi melampiaskan nafsu mentengok semua drama bersiri kat cathup tv3. NAH AMIK KAU!! well done. sekarang kau nak cerita pasal ADAMAYA?AMANI? ceritalah, aku dah boleh menyampuk dah. KAH KAH KAH. gila lambat. orang lain dah nak habis demam bola aku baru nak mula pasal ADAMAYA.

hello. I Bila dah mula kuliah, memang i tak layan langsung tv n so on. drama bersiri, litar selari bagai semua aku tolak tepi. harapan 4flat lah sebenarnya kan. T__T sebab itulah perlakuan JAKUN ini boleh dimaafkan oleh diri sendiri.

eh,bukan itu sahaja, aku tengok semua cerita slot samarinda, akasia, lestary,seram,aksi?? celah gigi je weyh kalau kau nak kecoh kecoh depan aku. *gila bangga.*

kau dah tengok DUNIA BARU REUNION? aku dah tengok tau. *lagi sekali, minah ni terlalu bangga dengan kerja sia- sia bermanfaat yang dia dah lakukan.*

tapi kan.. tapi kan.. cerita spa q rambut karat tuh tak best lah ending dia.. tak habis habis asyik nak bersambung jerk. huh! dah jadi sinetron lah pulak. tak best..tak best..jadi tak payah tengok dah.

tapi kan.. tapi kan.. yang best ending kan.. cerita suraya, ADAMAYA ofkos, na-omei,noktah buat erna,tari tirana, la dolce amira, eh. banyaklah pulak. ape ape pun...



SPAIN DAH KALAHKAN GERMAN!!
*puas hati den!!!! yipppiii!!!*

7 comments:

amroll said...

hak2.xbace entry tp men scroll je kebawah.tetibe jmpe spain kalahkan german ek.tahniah la yer T.T .ahaha.

amalina wahida said...

thniah pada spain ler..bkn penyokong yg main pun.. ngee~~

ahsfantasy24 said...

insyaallah..
nnt ad rzki, dptlah 4flt tu,
hehe.. german oh german..

amalina wahida said...

4 flat? insyaALLAH, AZAM! =))

eLLa said...

yeay spain mng wc daa..
tpi rsenyer biler spain mng ngn german lgi puas..

amalina wahida said...

AHA! itu betul. overall puas hati dgn kemenangan wc kali ni.. =))

ishiko said...

haa... jgn tkezOt kalo org pgl cmtuh ehh..
kak ratu drama!!!