PENGIKUT

Monday

HOSPITAL ITU TIDAK SEINDAH DALAM DRAMA MELAYU

entry kali ni lebih kepada tentang diri sendiri.

update terkini tentang aku.
1. baru keluar daripada hospital selepas dua hari bermalam secara percuma. dan tahu tak hospital itu tidak seindah seperti drama melayu.memang tak best.

2. alasan kene tahan wad. perlu di suntik dengan ubat tahan sakit. kesian lengan. ada 4 bentuk bulat kecil dikiri dan kanan.sungguh tak best kene suntik banyak banyak kali.

3. sekarang bersambung cuti. oh. sungguh tak mahu. banyak kerja-kerja bertangguh. peresentation, kkp, xsignment, kelas. ah! sesungguhnya mental ini sudah bersedia untuk belajar semula. tetapi kesihatan tidak mengizinkan. maaf ye rakan-rakan menyusahkan kalian semua..

***********************************************
nak ucapkan terima kasih kepada rakan sekelas, REKA BENTUK DAN TEKNOLOGI 2 sebab melawat aku kat hospital. korang bawak banyak gila buah. kenyang aku makan buah. eh. roti yang cok bawak pun macam nak suruh aku duduk lama dekat hospital. =P

nak ucapkan terima kasih kepada jiran jiran asrama, HAHAHA.. tak2.. terima kasih kepada, adha, wani, jidu, farah, miza, yana, tinah, didi, tikah, nas (bogo wogo!!), intan, anis, tasya, cici, rierin, zatil, ikin, ah!! semualah.. sungguh, aku nak menangis..
MAK AKU UCAPKAN TERIMA KASIH KEPADA JASA BAIK KALIAN SEMUA. SEBAB AMBIL BERAT DEKAT ANAK DIA NI.terima kasih kepada mereka yang kirim salam dan ucapkan semoga aku cepat sembuh.. =))


**kesakitan itu satu ujian untuk mentarbiah kita lebih kuat daripada sebelumnya.. ujian itu datang dengan pelbagai cara supaya kita dapat melihat mana intan dan mana kaca.. sungguh, aku mendapat beribu pengajaran dari apa yang aku alami ini..**



sayang semuanya..





terima kasih ye kalian.. tiba-tiba macam nak peluk cium setiap sorang..

kepada readers.. doakan aku semakin pulih..cepat sembuh dan tak collapse balik.. =))

2 comments:

ishiko said...

hOOooo..??? sory.. ta tau pun amal msok spital??? sakit pe

Deqna said...

salam amal..sory deqna tataw pon amal masuk sepital..
hopes u get well soon dear Amal!!
hugs n kisses~