PENGIKUT

Tuesday

CUBA JADI BERANI BOLEH TAK!!

just cekidout.
kalau tak nak sila tutup mata sambil skroll.


1. kelemahan yang nyata adalah bila aku meluahkan sesuatu aku suka orang itu dengar.
just dengar. jangan komen. PAHAM TAK JANGAN KOMEN.

2. kelemahan yang nyata bila aku minta pendapat. tolong bagi pendapat. PAHAM TAK TOLONG BAGI PENDAPAT.

3.kelemahan yang nyata bila aku minta tolong, walau kau tak boleh tolong maksudnya aku minta kau bagi pendapat untuk menolong aku. PAHAM TAK TOLONG BAGI PENDAPAT UNTUK TOLONG AKU BUKANNYA KONDEM!!!!!

4. kelemahan yang nyata bila aku beritahu kau yang aku sakit. SUMPAH AKU TAK SUKA KAU CAKAP . "aku pun pernah sakit macam kau. lagi sakit dari kau." TOLONG LAH. AKU TAK SUKA KAU PAHAM TAK.

5. kelemahan yang paling nyata... bila aku minta pertolongan dari orang yang paling aku sayang, aku rasa sangat sangat sangat sangat sangat sangat sangat kecewa bila mereka terus potong apa yang aku nak cakap dan aku tak boleh nak bela diri..

No comments: