PENGIKUT

Thursday

ADAKAH SAYA MENJAWAB SOALAN SAUDARI

1. Thank and link the person who tagged you.
orang yang tag i ni dah i bagi award dah pon. hahahah.. okeylah2 mak link kau nyah!!
inibelogadeksepupu


2. Tag another 10 bloggers that you think are fantastic! :)
well..err... ade banyak lah kan.. tapi kan.. err.. tapi... aku rasa aku nak tag..
aha!! kau semua yang bace nih. memang ini paksaan!!!! kau dah bace kau jawab tag nih!!


3. Contact them and let them know about this
about what?? tak habis soalan ni.. konteks soalan ni tak masuk piawaian taksonomi bloom.

4. State 7 things about you
aha! ini lah yang i paling suka. nak tahu kenapa? i memang suka cerita pasal diri sendiri ni.

1. saya dah post entry tentang 8 kegagalan dalam hidup.

2. saya bukan blogger tegar tapi kau bleh menyampah bila aku post banyak banyak cerita dalam satu hari.(weyh! blog aku suka hati aku lah!!)

3. sedar tak sedar dah nak masuk 2 tahun menjadi pen tulis maya. tapi hakikat masih tak tahu apa itu nuffnang. walaupun ade nuffnang ads dekat blog ini.

4. tahu atau tidak life is colourfull adalah satu ungkapan hipokrit untuk dijadikan sebagai sumpahan bila rasa macam nak membunuh sesuatu.

5.sedar atau tidak saya sudah cerita tentang blog bukan tentang diri sendiri pada no 1 hingga 4.

6.esok (11 jun) mak ngah nak datang maksudnya kene bangun pagi. ok. bukan itu sahaja. maksudnya kene kemas rumah, sapu sampah, angkut barang2 saya yang bersepah dekat ruang tamu masuk dalam bilik, kene kemas bilik buku, kene kemas ruang tv, kene kemas dapur, kene tolong mak masak, kene pakai tudung dalam rumah, kene bersedia dari segi emosi dan fizikal, kene etc, kene bla..bla..bla..bla..bla.. dah2. malas nak cerita.

7. eh. 7 je ke??? lagi???? eh. maksudnya dah habis jawab tag lah kan?


ayun.. i menjawab soalan kan??? **kelip2 mata**

2 comments:

ayun nysa said...

x aci.!

amalina wahida said...

aci lah kan?? hahaha.. eh!! esok mak ngah nk dtg tau... ini kisah benar bukan cobaan.. hihihihi~~