PENGIKUT

Thursday

TOLONG CEPAT SIKIT DATANG AMBIL SAYA

THE NOTEBOOK




**sigh**
sekarang dan nak pukul 4.
bukan 4 petang tapi 4 pagi.
(ceh! kata pening + sakit kepala tapi kenapa kau tak tidur2 nih??)


aku rasa dah ramai tengok cerita the notebook ni.aku je yang lambat. fine!! aku tak kisah.
kalau tak tengok lagi pergilah tengok.
terpulanglah nak beli cd ke, download ke,pinjam kawan ke kan?? hak masing-masing.


mungkinlah
mungkin je aku bilang mungkin.
mungkin kau semua boring dengan genre cerita macam ni.
LOVE.
ngeh! aku minat cerita tematik cinta.
kau nak kata aku looser ke whatever u moron ke kan. aku tak kisah
janji?? i likeee~~

the notebook ni bagi aku kreatif sebab tema dia cinta bagi pesakit alzheimer.
alzheimer babe! see?? citarasa aku dah semakin berunsurkan tua.ngeh!


banyak manfaat yang kau boleh peroleh kalau kau bijak tukarkan garapan cerita ni menjadi sesuatu yang bermakna. so, ada otak ada akal fikir dan gunakan betul-betul bukan kejalan yang sia-sia. faham?! (tiba-tiba macam marah pulak kan)


pesanan untuk someone which is 'my love life'

dear my love life...
kenapa kamu datang terlalu lambat ni..
tolong cari saya dengan kadar yang pantas boleh?
tolong..cepat sikit ambil saya kat sini.....

No comments: