PENGIKUT

Sunday

TANAM DARI KECIL

waktu kecil bila ada kene isi borang tentang biodata mesti ada ruangan

nama : amalina wahida binti kamsari
hobi : membaca (memang semua nak nampak cendikiawan jerk)
makanan kegemaran (ini aku letak sendiri): kuey tiow kerang (sebenarnya banyak lagi tapi ruangan tak cukup)
minuman kegemaran (ini aku letak sendiri): air kosong (heh! membosankan)
CITA-CITA : pensyarah, guru, jurutera.

**saja highlight cita-cita sebab itu subjek utama yang nak diceritakan.**


tengok?
nampak tak?
kecik-kecik dah tanam cita-cita untuk tergolong dalam warga pendidik. padahal memang budakk kecik tak didedahkan dengan cita-cita sebagai tukang masak, bisness woman, pembuat kereta, cari gali minyak, pereka helikopter, etc.
nampak tak apa yang saya (tukar ganti nama sebab nak nampak matang) cuba tekankan dekat sini??

disebabkan environment influence saya hanya dikelilingi dengan guru, pensyarah, jurutera..maka sekarang saya dah berada dan akan menjadi seorang pendidik 2 tahun lagi. heh!
lari mana pun, disebabkan jurutera diletakkan paling akhir dekat ruangan cita-cita, maka jurutera sangat jauh untuk dikecapi. heh! (kalau tahu, aku letak awal-awal setiap kali isi borang biodata macam tuh)


SELAMAT HARI GURU UNTUK DIRI SENDIRI SERTA GURU-GURU SEKOLAH YANG SENTIASA SAYA RINDUI YANG BERMAIN DI BIBIR SETIAP KALI LEPAS SOLAT..
TERIMA KASIH WITH THE FULLEST LOVE...>__<


No comments: