PENGIKUT

Wednesday

SUDAH LAMA RUPANYA AKU TINGGALKAN

kalau boleh putar masa aku nak berbalik ketika aku di tingkatan tiga.
walaupun ada periksa PMR tapi sepanjang hidup 21 tahun
ketika tingkatan 3 adalah tahun yang paling best sepanjang aku
menjadi pelajar sekolah menengah.


terbaekk lah kawan-kawan masa sekolah menengah.
khasnya tingkatan 3 nurani.


untuk pengetahuan umum, aku boleh faham bila orang menggunakan bahasa arab sebagai bahasa pertuturan. (tapi ade jugak yang aku tak faham)
sebab.
aku pelajar arab komunikasi dari form 1 sampai form 3.
arab memang best!
betullah,
aku tak tipu dan takde unsur-unsur gurauan di sini ye.
serius! (hahahahampeh!!)


ok. bukan kenangan lama atau putaran masa yang aku nak cerita.
tapi, masa aku google google kat encik google.
dan benda-benda merepek yang ter google,
tiba-tiba!!!(ceh! suspen plak)



tiba-tiba
aku terjumpa lah seorang rakan sekelas ketika form 3 dulu.
sebelum ni aku pernah dengar jugak yang dia ni dah jadi artis (ceh! artis gitu..auww!)
waktu reunion ke ada jugak rakan-rakan lain kata macam tu.
dan aku sendiri pernah tengok dia ni kat NASI LEMAK KOPI O datang sebagai artis jemputan.
teruja seyh! tengok rakan hingusan live kat televisyen. heh! jakun!


lepas dia masuk tv tu macam senyap jerk kumpulan dia ni.
aku cuba jugak cari vcd (original ok!) kumpulan dia ni
tapi masa tu takde lagi kat kedai. hello! aku tak tipu. kawan babe takkan tak nak tolong beli cd kan???


lama dah kot kes aku cari cd kumpulan dia ni
tup tup. (tup tup bukan tutup!)
aku terjumpa lah video-video yang di upload dekat utube.
ngeh! bagus jugak suara dia ni. nyanyi live tak sumbang mambang.
i bangga u. =)


cekid out video bawah nih.
nama band (nasyid tau bukan underground) = ALGEBRA
vokalis 1 = AHNAF JAMAL (dia ni lah rakan hingusan tu)


ALGERRA - AKU RELA.




semoga kau maju ye kawan.
nanti jangan tak rajin datang reunion ok??? >__<



**nak mintak sign boleh??? hahahahha!!**

2 comments:

dd said...

amal...macam kenal je gitaris dia???? hahaha

amalina wahida said...

mmgle kenal.. dak jalan 2 gak.. aki kalau tak silap aku nama gitaris tuh..