PENGIKUT

Sunday

SABAR DAN BERTAHAN HANYA 2 MINGGU.

2 minggu sahaja periksa berlangsung
tetapi persediaan berbulan bulan lamanya
kenapa jadi macam ni?
kenapa tak 2 hari je persediaan nya?


2 minggu je pun
tapi nerves dia macam nak kene akad nikah (heh! knp mesti kahwin dijadikan contoh?)


2 minggu je
tapi baca buku, buat nota dah macam nak jadi penyelaras soalan peperiksaan.
heh! kenapa lah tidak belajar lepastu buat kuiz lepas belajar
settle.
tidak perlu persediaan berbulan bulan
hanya untuk menghadapi peperiksaan 2 minggu sahaja.

ulang!
2 minggu sahaja.

saya



kamu




**aku pandai lukis orang lidi yang tak hensem dan tak cantik sahaja(gelakkanlah kalau berani!)**


heh!
mata mengeja
tapi hati dan kepala fikir benda lain.
syoh! syoh! syoh!


FOKUS! 2 MINGGU SAHAJA.
LUPAKAN YANG LAIN.


doakan aku dan rakan-rakan tabah mengharungi peperiksaan 2 minggu sahaja ini ye. >__<


2 comments:

ahsfantasy24 said...

huhu..
sbar mal.. 2 mngu jek..
kte hrus kuat!! hhu..

btw, lukisn tu cgt comel!! =)

amalina wahida said...

yue~> heh?? comel?? hahahha~~ terima kasih..

**yuup!! kuat!! bertahan 2minggu jerk* good luck!!