PENGIKUT

Friday

INI TERLALU COMEL UNTUK DICERITAKAN

hai all!! **kenyit2 mata sambil cakap perkataan nih**
comel kan??
kenyit2 mata sambil cakap perkataan "hai all!!"
tapi takde bunyi macam 'adik adik' ok.
comel sampai rasa nak lempang kan?? heh!


sekarang nak cerita tentang cerita comel.
cerita comel bukan berkenaan dengan kucing.
heh! kucing bukan subjek atau objek yang comel untuk diceritakan.
heh! aku tak berminat dengan kucing.
kau bagilah kucing yang kau rasa seribu kali comel.
aku tetap kata kucing tak comel.
huh! sangat tidak suka kucing.
beruang, kambing,anjing tikus, hamster ke pekebenda
tentang binatang berbulu dan kalau bukan binatang tapi berbulu pun aku tidak.
tidak. tidak. tidak tidak. tidak. suka. ok. cukup.
nanti kau fikir bukan-bukan dan boleh jadi 18 sx. haip!!


sambung tentang cerita yang terlalu comel untuk diceritakan.
selain dari cerita yang terlalu sedih untuk diceritakan
cerita comel adalah cerita yang sangat sangat sangat sangat aku addicted sekarang.


*pengakuan*
sejak dua menjak tiga menjak ni asyik nak tengok cerita berunsurkan cinta sahaja.
biasa ye dia ni. mak rotan nanti baru tahu.


cerita comel ni dah lama dah ditayangkan kat tv.
tahun 2007.
aku tak berapa nak hayati sebab sibuk nak SPM. heh! pelajar cemerlang memamng macam nih.
(ye2 je bz padahalll!!)


macam terbuka hati jiwa dan raga nak tengok balik
dan guess what???
roarrrr!! i'm fall in love with this drama like hell!!!



ok. tak payah kecoh dan tak perlu nak nyatakan betapa teruja nya dan betapa
ketagihnya aku dengan cerita yang terlalu comel ini.
dan tak perlu diceritakan lagi betapa banyaknya aku ketagih nak makan dadih.
jadi..
kau semua layan lah video kat bawah ni.
nak lagi syok kau beli dvd!
baru cara beb! heh. kenapa ntah suka cakap perkataan macam nih.





kan2??
comel kan??
romantik macam ......... je..
hero bila salah minta maaf dengan cara yang macam ................ haih... no word! sebab dah melting macam cadbury tertinggal kat dalam kereta malam bila ambil dah macam hot chocolate cairnya.





my love.. i miss u damn much

No comments: