PENGIKUT

Wednesday

BUKAN UNTUK HARI KEKASIH



looser gila buat post tentang ini
padahal dah bulan mei dah.
hoit! diam. (asyik2 nak marah je kerjanya)
ok.
aku mencari cerita ni dah lama sejak bulan januari lagi
tapi tak jumpa-jumpa
dan sebab terlalu sibuk mencari ilmu (ceh! berbau riak) sampai tak tahu cerita ini dah habis ditayangkan di pawagam. atau sebenarnya tak pernah tayang pun.

ingin aku tekankan disini. (copy paste dari xsignment)
aku tidak menyambut valentine's day.
tak pernah sedikit pun perasaan nak sambut hari ni.
teringin ke terkempunan ke pun tak pernah ada.

jalan cerita
cerita yang aku cari2 dah lama ni sangat best.
tapi!
sekali lagi aku tekankan
ini cita rasa aku. kau punya cita rasa kau punya pasal.(ok. tiba2 nak marah lagi)

dan cuba teka berapa ratus kali aku tengok cerita ni?
100 kali pun tak sampai.
hahahahhampeh!
gila apa. rosak dvd player tengok tanpa henti.
tak perlu aku nyatakan berapa ribu kali aku tengok
cukuplah kalau kau semua membayangkan seseorang yang sedang
ketagih. berapa kali dia nak makan dadih? ok. dadih tak khayal.
dadah. tapi dadih lagi best dari dadah. tapi aku tak pernah rasa pulak dadah tu macam mana. tapi dadih lah lagi best. ok. banyak 'tapi' dan 'ok' rasa macam nak tampar diri sendiri.


oklah.
mengaku.
sebenarnya aku suka tengok
ASHTON KUTCHER je sebenanrya. hahahahampeh!!



**u know what my love, everytime i look at ashton kutcher i'll see u. yup!u seems like him =P (tak payah perasan)**

No comments: