PENGIKUT

Wednesday

ENCIK MALAS DAN ENCIK SIBUK BERGADUH

apa tu tidur??
rasa macam dah lama tak tahu apa itu tidur sebenarnya..

apa tu masa bersenang senang??
OMG!! lagi lah dah tak tahu apa maksud perkataan bersenang senang dah sekarang nih..

apa tu goyang kaki main facebook tanpa fikirkan kerja??
OMG!!OMG!!OMG!!!!!! dah tak tahu dah perasaan untuk tidak melakukan
apa-apa pekerjaan..
sebabnya..
aku sangat sangat sangat sangat sangat sangat sangat sibuk. nampak tidak sangat sibuk sampaikan aku type perkataan 'sangat dengan sangat sangat sangat banyak!!
OMG!!! tolonglah..

encik malas pun dah tak berani nak dekat dengan aku sebab encik sibuk dah menguasai diri aku sekarang nih!
encik malas dan encik suka tidur dah merajuk dengan aku.
sibuk yang sangat sangat sangat sangat sangat sangat!!!!

seriuosly..
i need a break!!
1 saat pun jadilah..
dan tolong.. please..porfauor..help.. tambah kan hari supaya menjadi 10 hari seminggu.. dan tolong jadikan 20 hari sabtu dan ahad dalam seminggu!!!
(gila mustahil lah weyh!!)

No comments: