PENGIKUT

Friday

BUKAN MACAM DAH LAMA TAK BASUH KERETA SAHAJA

hai?
oh!
masih ada blog rupanya kau nih amal???
maaflah blog. lama tidak update. walaupun follower tak ramai dan ayat ni agak budget macam ramai orang baca blog aku, aku tetap nak buat gak ayat macam aku dah type kat atas nih. faham ke maksud aku?
lupa.
maklumlah dah lama tak update sampai lupa kau semua sebenarnya adalah bijak.
tolonglah baca sampai habis walaupun aku tahu post ni dah macam nak mengarut.
maaf.
motif sebenar post adalah untuk membersihkan blog nih yang dah lama tak berpenghuni.
eh! maaf lagi. AKULAH EMPUNYA BLOG NIH!!HAHAHAHAHA!! tak perlu baca perkataan HAHAHAHAHA itu kalau tidak kelakar.

maaf. (lagi sekali)
kerja terlalu banyak.
setiap hari aku tidur pukul 2 pagi.
rasa macam nak GILA. tapi tak mahu sebab nanti kena jadi penghuni tetap wad sakit gila.
eh.
baru perasan GILA adalah satu penyakit rupanya.segolongan dengan penyakit demam atau selsema rupanya.

rasanya motif aku telah tercapai.
kita jumpa lagi kalau aku ada kelapangan.
sekian, wassalam. jasa baik tuan amatlah saya harapkan.<-- (macam penutup surat mintak bantuan dana untuk perkhemahan lak)

No comments: