PENGIKUT

Wednesday

cuba lihat status muka buku

kau, anta, antum, antunna, beliau, kamo, anda semua cuba tengok
aku nye status kat muka buku.

yer AKU BENCI PIMPLE!!!
mungkin bagi kau semua adalah biasa..
dan ada juga yang rasa macam luar biasa mcm cakap

"eh! pelik gila dia nih..pimple pun nk benci..kesian pimple tuh meh bagi kat aku"

kan?kan?
memang dari kecik.ok tak. kecik baby takde jerawat sampai semua orang yang tengok aku rasa macam nak bersalin kulit untuk dapatkan kulit yang putih mulus macam aku ketika baby.HAHAHA!! ni adalah statement bongkak. tapi itu hanyalah impian tinggal kenangan sebab takkan kau dah tua bangka sampai sakit pinggang sebab nak tidur atas tilam getha atau vonno macam ziana zain, masih mempunyai kulit seperti bayi iklan johnson yg muntah pun orang kata wangi. ceh!.

kalau sang pimple atau sang jerawat nih tumbuh aku akan kecoh macam "mak ayam" yang bertelur sebijik kecoh satu kampung. kalau timbul satu aku akan macam mengeluarkan kata-kata yang masa kecik kalau cakap kawan-kawan akan kata masuk neraka. kalau timbul dua aku akan mengucapkan kalimah (bukan kalimah syahadah) yang tak sepatutnya dalam hati. contoh macam kalimah yang menggunakan huruf-huruf B sebagai permulaan kalimah. dan kalau tengok cermin bila lihat ada tumbuh lagi sebijik aku akan mula nak meluahkan kalimah dalam bahasa inggeris yang menggunakan huruf W sebagai huruf permulaan.

semua benda aku akan letak kat sang j nih tapi tetap nk muncul juga tiap2 bulan. bila tgk cermin rasa macam nak pejam mata. tapi kalau pejam mata buat apa tengok cermin. apelah kau nih amal. bila bising-bising membe aku akan cakap

"kau jgn fikir sgt..ko fikir tuh yg lgi byk tumbuh"

jadi..aku try buat petua nih. dalam kepala otak akan cakap "amal, jangan fikir..amal jangan fikir..buat bodoh je" habis kalau aku dah pandai (lg sekali statement bongkak) macam mana nak buat bodoh?? cepat cakap!!macam mana??!!! (tiba2 emo kan) rasa nak pasang alat penggera kat tubuh badan. bila aku fikir je penggera akan bunyi jadi dapat elak lah dari berfikir kan??ha..bernas2!! macam beras.

ok. sekarang siapa kata aku kecoh pasal jerawat nih?? siapa??siapa?? takdelah.. aku SUKA jerawat nih rasa nak peluk cium!! ha.. siapa kata aku kecoh sekarang??(statement hipokrit)

No comments: