PENGIKUT

Thursday

bila new year wajib hantar post ini

oh!
hai!
SELAMAT TAHUN BARU 2010!!!! (nyanyi lagu final countdown dalam hati)

aku tengok semua blog yang biasa aku kunjungi semuanya buat entry ini
SELAMAT TAHUN BARU, HAPPY NEW YEAR, SELAMAT TINGGAL 2009, WELCOME 2010 ok macam macam lagi yang sewaktu dengannya..
tapi kenapa ye aku tak rasa apa apa excited tentang new year.
bila new year aku rasa lebih cool kalau duduk dalam rumah sambil tengok tv.
tak berpeluh tak berhimpit tak jammed. betul tak?? cepat siapa setuju hentak papan kekunci!!

oh!
lupa.
ini entry pertama tentang tahun baru.
maksudnya blog ni masih berhingus dan masih pakai pampers.
kepada semua follower yang baik hati, cantik, hensem, menawan (aku ampu kau semua nih) terima kasih dan harap harap jangan bosan ye.

mari saksikan kronologi sepanjang 2009 adakah AZAMudin aku dicapai atau tak.
tapi kau semua ingat ke apa azam aku tahun 2009?? HAHAHAH!! tak kelakar. diam!

bulan 1)
- masuk sem baru tahun pertama degree sama macam budak-budak sekolah rendah. yelah perlu biasakan diri dengan suasana sekolah (ceh! macam tak pernah pergi sekolah je ayat ni)

bulan 2)
- apa yer?? ha! dapat result muet? HAHAHAHA!! jeng jeng jeng!

bulan 3)
- oh! tolong ingatan sudah tiada. aku rasa aku alami kemalangan gegaran ingatan. sebab aku lupa apa aku buat bulan tiga.

bulan 4)
-oh!! macam2 jadi
hari lahir aku! ingat semua 29 APRIL 1989 ok. 20 tahun itu tua!!
berkenalan dengan dia. berkenalan sahaja ok tidak lebih.

bulan 5)
- heh!! AMIR berada dirumah!! SAYANG AMIR!terima kasih kepada ibu dan ayah.

bulan 6)
- cuti semester! yeah!! paling best cuti semester
SELAMAT HARI GURU WAHAI GURU DAN KEPADA DIRI SENDIRI.
SELAMAT HARI IBU!SAYANG MAK

bulan 7)
-menyampah nak buat xsignment!

bulan 8)
- kenangan 31 ogos 50 tahun merdeka terimbas

bulan 9)
- AHLAN WASAHLAN YA RAMADHAN!!

bulan 10)
-SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI

bulan 11)
oh! menyampah nak periksa!! xsignment! amali yang banyak tak terkata!
CUTIIIIIIIIIIIIIIIIIII yeaaahaaaa!!

bulan 12)
gemuk sebab makan tanpa henti dirumah. haish!! bila nak kurus???

SELAMAT TAHUN BARU KEPADA ANDA SEMUA!!!

No comments: