PENGIKUT

Thursday

MACAM UCAPAN RAYA KE??

heh!! entry huruf besar tak leh blah..
SEKARANG RASA SANGAT sesak sebab UJIAN AMALI BERTINDIH!! SATU HARI MUNGKIN AKAN
BERLAKU 2 AMALI YANG BERLAINAN DALAM MASA YANG SAMA!!
heh!! apa teruk sangat semester ni?? kau nak buat amali.. buatlah..
aku sanggup dah memang tugas dan tanggungjawab aku kan..
tetapi.. kau tengoklah.. keadaan tu macam mana.. 2 ujian amali dalam satu masa??
huh!! sesak!! sesak!! sesak!! tiiiinnnn!! tiiinnn!! (kenapa ada bunyi hon kereta tiba-tiba ni?)

takpe-takpe..
mungkin.. ada hikmah..
takpe-takpe..
buatlah amali tu.. 3 ujian amali satu masa pun takpe..(ohoi!! aku tak nak... tak cukup jasad nak buat nanti)
takpe-takpe..
belajar kan.. memang macam tu kan.. (tiba-tiba kata-kata encik kamsari berkumandang)
takpe-takpe.. anak ayah kan belajar memanglah macam tu.. buat dengan ikhlas, semuanya jadi senang.. (oh.. damainya berbicara dengan encik kamsari ini)
baiklah ayahku.. anakmu akan buat dengan ikhlas.. insyaALLAH..


oh.. lupa..
di kesempatan ini..
saya amalina wahida ingin mengucapkan selamat hari raya aidilfitri maaf zahir dan batin
kepada ibu bapa, adik beradik yang saya cintai...
sahabat handai yang jauh yang sentiasa saya rindui..
sahabat yang dekat.. terima kasih kerana menerima aku seadanya..
kepada prince charming^^.. semoga perjalanan kamoo pulang ke kampung selamat..
(jangan lupa balik sini balik)
kepada prince frog..(please..tolong.. jelmakan diri kamoo)
kepada guru-guru, cikgu tabika, ustazah siti nahdatus syarifah (OMG!! rindunya kat ustazah ni)
cikgu ariyati(OMG!!! RINDUUU GILA kat cikgu ni)
kepada rakan-rakan blog.. kepada pembaca senyap (kalau blog aku ni dah mula popular..heh! perasan)
kepada pensyarah ipgm tun hussein onn
dan terakhir sekali..
kepada rakan-rakan kelas yang kiut miut hensem mensem REKA BENTUK DAN TEKNOLOGI 2 PROGRAM
IJAZAH SARJANA MUDA PERGURUAN IPGM TUN HUSSEIN ONN
selamat hari raya maaf zahir dan batin!!
cukup amal panjang lebar besar gila berjela dah ucapan hari raya kau ni^^





duhai bonda.. duhai ayahanda...
tunggu kepulangan anakmu yang sangat baik (sape lagi nak puji kalau bukan diri sendiri)
ini pulang dengan selamat...

No comments: