PENGIKUT

Monday

kena kejar 'hantu!'

heh!! mana ada hantu bulan puasa ni..(oho..kenapa ramadhan dah nak habis?? nanti setan goda aku..)

ade.. semalam aku jumpa 'hantu' tu.. bawak "amir" pon berpeluh peluh walaupun ada
aircond!!
aha!!! kenapa?? siang-siang buta pulak tu boleh lak kene kejar 'hantu'.
(amal!!amal!! mana?mana? hantu tu??)


okeylah..
semalam aku pergi bazar..
seperti bazar-bazar biasa
aku rasa macam nak makan nasi ayam.
baiklah
terus cari nasi ayam..
niat di hati nak pergi beli ayam percik lak..
tetapi selesai bayar..
aku toleh kanan

"OMG!!!!!!HANTU!!! HANTUUUU!!!"

"air tembikai susu satu!! cepat sikit" dah berpeluh peluh dah ni
sebab nampak hantu punya pasal.
terus blah lepas bayar, tak sempat nak ucap akad

"saya beli.." sambil senyum.


blah terus naik kete.
walaweyh!!

"please.. jangan jumpa hantu lagi."


"wargghhh!!!! OMG!! HANTUUU depan mata!!"

toleh kanan terus buat corner lap maut punya
mengelak hantu tu!!


perghhh!!!
serius aku berpeluh peluh
betapa takutnya aku jumpa 'makhluk' tuh!!









maaf kerana gelar kamoo 'hantuu'
nak buat macam mana
dah memang saya berdebar gila bila nampak kamoo.



p/s: tapi, kenapa berdebar eh??







No comments: