PENGIKUT

Saturday

jawapan kepada persoalan..

award dari aina

Pertama : Appreciate this award, copy it and paste in my blog.....

1 - 5 fakta menarik tentang pemberi award.....
1seorang perempuan
2anak kepada encik johar
3masa darjah satu dulu dia takde gigi.. hahahahha!!
4dia pakai tudung lain dari org lain mase sek rendah dulu
5amik lessen sesama pas spm dulu n fail jpj test and repeat sesame… hahahahahha!!

2- Setiap blogger mestilah menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima awards yang seterusya
10 fakta tentang aku:
1. seorang perempuan
2 anak kesayangan ayah dan emak.. ceh!! Dan2
3 sangat menyayangi rakan2
4 jujur!! Heh! Sape lagi nak puji kalau bukan diri sendiri.
5 akan menjadi seorang guru 3 tahun lagi.
6 akan menjadi pensyarah 5 tahun lagi
7 tak suka orang yg penipu.
8 bukan seorang yg memberi peluang kedua.
9 berfikiran semua orang baik di dunia ni kecuali kau buktikan yg kau mmg jahat
10 tak suka cerita drama yang ade unsur2 mak tiri ke kene tindas ke org2 yg lemah ke!! Benci i tau cite2 mcm ni.


3- Anda perlu memilih 10 penerima awards seterusnya dan describe tentang mereka

10?? Apesal banyak sangat?? Amik separuh sudah eh.. hahahha!!

1. ayisy.blogspot ( sila ambil tag ni)
2. rue ahsfantasy (sila buat dgn jujur..hahahha!!)
3. suhaila ( yg suka doraemon)
4. rue t3 (tolong bt walaupun aku tatau mcm mana nk tgk blog ko tuh)
5. sks (selamat mukri !! yes sudah ingat nama kamoo)
6. breakfast club (errr.. u nk bt ke tag ni??)
7. hmm.. itu jer kot!!


Okeyh!! Bukan separuh.. tapi aku amik 3/4 ..

2 comments:

3tee said...

ak amek pic je bole x?? hee...soklan tu mls nak wat :P

amalina wahida said...

oho.. silakan.. takde ape jadi pon kalo ko amik pic je..