PENGIKUT

Wednesday

baiklah..kali ini betul-betul jatuh cinta.

kalau tak puas klik lah bagi besar

kau pernah dengar nama IRWANSYAH tak??
oh my!!! saya sangat cintakan IRWANSYAH sekarang..
(kau gedik ni kenapa amal??)

ok ok bukan jatuh cinta yang seperti
wa-cinta-lu-sampai-mati-tu
tetapi tiba-tiba menjadi DIE HARD FAN
atau bahasa indahnya mati susah kipas
kepada IRWANSYAH

ala.. takkan kau tak kenal IRWANSYAH??
ala.. yang menyanyi lagu
'aku memang pencinta wanita
tapi ku bukan buaya..lalalalalalala'
(ok! aku tak suka lagu ni!)


ok ok lagu MY HEART tu..
'pernah kah kau menguntai..
hari paling indah..'
aha!! i like!!!!!
(sudah!! sudah!! gedik!!)


betul..
kali ni betul-betul jatuh cinta
dekat IRWANSYAH..
(kalau kakak aku baca sumpah aku kene kutuk sampai rasa nak sembunyi muka dalam longkang)




alah..kat ternet pun banyak kau search je

heh!!
biarlah..
aku menjadi DIE HARD FAN IRWANSYAH sekarang..

eh...
kenapa tiba tiba kau menjadi mati susah kipas IRWANSYAH ni?
bukan kau mengkeji dia ke dulu??
ok tak nak guna perkataan keji.. tak molek..
guna perkataan 'TIDAK MENCINTA' (ha.. ni lagi sedap di dengar)


aku tengok DVD CERITA 'LOVE'
malam tadi..
pertama kali tengok IRWANSYAH berlakon..(mesti kau kata aku tipu kan?)
takde..tak tipu, aku memang tak pernah tengok cerita cerita lakonan dia
sebab aku memang tak minat IRWANSYAH sebelum ni
sebab lagu lagu dia ada sebahagian yang macam tak masuk dengan jiwa ni

tetapi,
oleh sebab tak de cerita dan amat bosan aku tengok lah dvd tersebut..
kau tak tahu ke cerita LOVE tu macam mana??
ala.. kau pernah tengok cerita 'CINTA' tak??
arahan KHABIR BHATIAH??
ha.. cerita LOVE ni, ala ala cerita 'CINTA' tu
tapi versi indonesia.. dan pengarahnya tetap sama KHABIR BHATIAH
kredit untuk khabir bhatiah!!! cerita anda memang best2!!!


watak IRWANSYAH dalam cerita tu
memang sangat comel..
nak tahu comel macam mana??
oh my!!! aku tak dapat nak luah dengan kata kata.
disebabkan watak dia yang comel tu..(termasuk kecomelan rupa dia)
aku betul2 jatuh cinta dengan dia
dan sumpah!!
aku- akan- backup- dia- kalau- kakak- aku - kutuk-dia-lagi-lepasni!!-


kau semua tengoklah cerita LOVE tu..
meh sama sama kita jatuh cinta dekat IRWANSYAH..
(irwansyah, sila lamar saya sekarang!! hahahahahaha!!)
kau klik lah kalau nak lagi besar

No comments: