PENGIKUT

Friday

tuntutlah ilmu seperti kamu bodoh tidak mengenal apa-apa











dah lama kot aku tak mengkaler sedemikian rupa seperti diatas..
malam tadi buat kerja tak sedar dah pukul 2 pagi..
patutlah budak-budak leka bila mengkaler..
lihat..
itu adalah hasil kerja aku dan rakan-rakan..
yer.. masih ingat tak lagi tentang mata pelajaran yang aku pelajari pada semester ini?
yer.. atas adalah material untuk pembentangan bagi mata pelajaran literasi bahasa..
kumpulan aku dipertanggungjawabkan untuk mengajar menggunakan boneka..dan kami menggunakan topeng sebagai boneka..
so harap-harap pembentangan kali ini tip top!
sebab pembentangan kali pertama hari itu, tidak berapa menjadi!
jujur aku katakan..
aku semakin meminati bidang yang aku ceburi sekarang..
(terima kasih mak ayah, sebab memaksa aku masuk ke sini suatu waktu dahulu)

1 comment:

amalina wahida said...

yessss!!!!!
huwaaaarrgggg!!!