PENGIKUT

Monday

kembalikan diri aku yang kental!!!

rase tak best kan kalau bace entry post yang menyedihkan, memilukan, yang tertekan, kehilangan, kesepian, hilang semangat, perlukan bantuan.. segala mala 'an' lah..

tetapi memang.. hidup ni macam roller coaster sekejap kat atas sekejap kat bawah..
sekejap kita diperlukan..sekejap kita terasa diabaikan..
sekejap kita rasa diri ini paling bahagia..
tiba-tiba berubah menjadi orang yang paling sepi dan menderita..

aku..
mengaku.. tanpa cinta memang tidak akan lahirnya aku..
namun, cinta manusia antara lelaki dan perempuan tidak pernah melemahkan aku
walaupun aku banyak kali menghadapi dugaan untuk menempuhinya..
tetapi aku memang tidak dapat tidak..
untuk berasa tersangat lemah..
apabila hal-hal yang berkaitan dengan KAWAN, SAHABAT
mengusik jiwa aku..

dalam hidup ini.. setelah
yangESA dan RASUL ku serta IBU BAPA serta KAUM KERABATKU
SAHABAT
adalah orang yang paling aku utamakan..
semestinya.. kalau dalam satu perlawanan..
untuk melemahkan aku..
kamoo semua pergunakan lah SAHABAT..
semestinya aku akan terus jatuh terduduk.. dan tersungkur..

LEMAH aku sangat LEMAH..
terlalu LEMAH..
dan aku akan TERLALU KECEWA apabila diri aku terasa dijauhkan..
dan aku rasa TIDAK BERGUNA LANGSUNG!! if aku tak dapat TOLONG KAWAN-KAWAN aku..
dan AKU TERASA SANGAT LEMAH..if KAWAN-KAWAN aku sudah TIDAK MAHU BERGANTUNG HARAPAN kepada aku...


SEKARANG..AKU TERASA SANGAT LEMAH...


**amalina wahida..u have to be strong.. ini hanya dugaan yang sebesar kuman**

No comments: