PENGIKUT

Monday

aku nak cabut jari!!

kamoo sume ingat tak tentang perkahwinan rakan aku yang bernama hazirah tu??
aha!! sangat sweet..
yer2..baiklah, sebenarnya aku tak sempat jumpa dia..
aku sampai majlis dia dah pukul 4 petang masa tu..
dia dah balik dulu..sebab tak berapa sihat..
ye..sangat penat tau kerja kawen nih..
so..sesapa yg dah kawen tuh janganlah mengada-ngada nak bercerai...
ingatlah masa sebelum kahwin punyalah susah nak dapat..
bila nak bercerai senang je..
(okeyh, sudah tidak payah berceramah)

tahu kenapa aku sampai sangat lambat ke majlis perkahwinan dia?
ye..
aku hampir-hampir kene saman kerana mem parking kereta sesuka hati di tepi jalan..
(okeyh.. aku nampak ramai orang parking, aku join lah sekali ^_^)
tapi! sempat lari!! yer!! kita perlu bijak mengawal situasi genting ye.

pergh!! jalan raya dekat kajang sangat sibuk apabila tiba hari minggu..
sedang di traffic light , kereta sebelah honk!
(kenapa pulak lah mereka honk, rasanya tak hijau lagi)
aku pandang
ada dua orang mamat berspek hitam seperti spek faizal tahir<~( weyh!! aku minat faizal tahir weyh!)
macam cakap sesuatu kat aku, dan aku rasa macam mereka berdua merendahkan kredibiliti aku sebagai pemandu..
(rasa macam nak cabut jari tengah beri pada mereka<~ apekesni.blogspot.com)
malas nak layan, layan diri sendiri lagi bagus!

yer!!
saya jumpa kawan-kawan baru..
sangat ramai!
semuanya sangat baik..
pertama kali berjumpa dah banyak yang kami bualkan..
terima kasih ye aminah<~meinnlurve.blogspot.com
memperkenalkan aku dengan rakan-rakan baru yang best-best..









sekali lagi..
hazirah selamat pengantin baru
hopefully ko suka dengan hadiah aku dan aminah bagi tu..
meinn..jangan lupa ada event beritahu aku cepat-cepat! ^_^

2 comments:

Deqna said...

awal beno umonyer..

k.Amal dah ade calon??

sapekah calon yg bertuah tu??
hek3..=D

amalina wahida said...

aha!
persoalannya..
bertuah ke?? =D

hahahah~~